Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремап за 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремап за 2.4 JTD

    В момента колата се кара с немски пауър бокс, който е взет от фирмата, в която работя, която пък е официален представител за БГ .. да не стане реклама. Гарантирано от швабците са 235HP и 450Nm. Определено разликата е налице, но разхода не е. В режим градско с нормално съпротивление в/у педала на гаста всичко е ОК, но при шпоркане показанията са отчайващи. Колата се "реже" зверски и определено има торк в повече, но нафтата изчезва яко дим. Питането ми е конкретно за ремап, който да задоволи "нуждите", но същевременно да нормализира разхода при по-агресивно шофиране. Ако някой го е правил с този мотор, моля да сподели мнение и евентуално да ме насочи към някой предполагам от известните тук мапери, които могат да свършат тази работа.

    Поздрави на всички
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

  • #2
    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    В момента колата се кара с немски пауър бокс, който е взет от фирмата, в която работя, която пък е официален представител за БГ .. да не стане реклама. Гарантирано от швабците са 235HP и 450Nm. Определено разликата е налице, но разхода не е. В режим градско с нормално съпротивление в/у педала на гаста всичко е ОК, но при шпоркане показанията са отчайващи. Колата се "реже" зверски и определено има торк в повече, но нафтата изчезва яко дим. Питането ми е конкретно за ремап, който да задоволи "нуждите", но същевременно да нормализира разхода при по-агресивно шофиране. Ако някой го е правил с този мотор, моля да сподели мнение и евентуално да ме насочи към някой предполагам от известните тук мапери, които могат да свършат тази работа.

    Поздрави на всички
    Всичко е добре но не разбрах за кои 2,4 говориме?
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Предвид раздела, в който е темата, вариантите не са много
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        Предвид раздела, в който е темата, вариантите не са много
        Сещам се за 2 на които турбината е различна
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          ми 200-те лошадей .. 2008 набор .. още тинейджърка
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #6
            Моята е чипната. Колата се промени доста, поне в началото така ми се струваше, вече не помня как беше преди /отдавна искам да седна на нормална, за да усетя пак разликата/. Разхода обаче си остана същия 13,5-14 градско, съвсем нормално каране без рязане и превишаване на скоростта /в населени места съм адски приличен/. Извънградско почти винаги карам доста бързо и разхода ми е около 8-8,2. Извън БГ по магистралите с автопилот съм си правил експерименти с изразходване на цял резервоар ми е давало разход 6,9 при скорост 130 км/ч.

            2.4JTDm

            Comment


            • #7
              Този мотор не е новост за много хора вече. Така, че когото и да избереш ще свърши работа. Стига да знаеш какво точно търсиш от колата.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Точно така. Избираш си мапера, качвате колата на дино мерите, мапвате и пак мерите. Много е важно както казва Ники да знаеш какво искаш. Незнам на другите коли пауър бокс а как се отразява но за Алфа нямам добри впечатления

                ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

                Точно така. Избираш си мапера, качвате колата на дино мерите, мапвате и пак мерите. Много е важно както казва Ники да знаеш какво искаш. Незнам на другите коли пауър бокс а как се отразява но за Алфа нямам добри впечатления
                За да придобиеш реална представа може и един рън да се направи на диното с тая джаджа
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  ако кола 230 коня ми даде градско разход 14 ще се самоубия... дизел :X

                  стига бе....

                  намирисва ми на не толкова добър бокс
                  sigpic
                  днес съм в почивка ---

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                    ако кола 230 коня ми даде градско разход 14 ще се самоубия... дизел :X

                    стига бе....

                    намирисва ми на не толкова добър бокс
                    Ако кола 230 коня ми даде градско 14 ще вдигна банкет! Дизеловата 159-ка дава 11/100 на 150 коня. Турбо пуйката дава.....квото й е на кеф мамицата й долна
                    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                    Comment


                    • #11
                      дизел 230 коня 14-15 градско е смешно, моля ти се
                      sigpic
                      днес съм в почивка ---

                      Comment


                      • #12
                        Замисли се как работи бокса и какво прави и ще разбереш защо е такъв разхода и защо няма как да е нещо по-различно.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Сорри за Спама - но наистина ли от тези 9,2 по книжка които дават за 2,4-то градско - те дават по 13-14 на сто...

                          Comment


                          • #14
                            Със сток софтуер и/или подходящ ремап разхода е точно такъв градско.

                            PowerBox-а както знаете прави само манипулации с горивото и налягането. Няма как да дойде икономия от това градско. Единствено извън градско при опредени условия може да има икономия. Има боксове които могат да управляват и N75 клапана както и да получават данни от МАП сензора, но те са скъпи и също толкова неефикасни. С боксовете сенаблюдава невъзможността ЕКУ-то да сметне каквото и да е било правилно.

                            Няма по-добро нещо от ремапа. Бокс единствено на някоя кола сложна за мапване.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 14:38.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Със сток софтуер и/или подходящ ремап разхода е точно такъв градско.

                              PowerBox-а както знаете прави само манипулации с горивото и налягането. Няма как да дойде икономия от това градско. Единствено извън градско при опредени условия може да има икономия. Има боксове които могат да управляват и N75 клапана както и да получават данни от МАП сензора, но те са скъпи и също толкова неефикасни. С боксовете сенаблюдава невъзможността ЕКУ-то да сметне каквото и да е било правилно.

                              Няма по-добро нещо от ремапа. Бокс единствено на някоя кола сложна за мапване.

                              Всъщност кюлберта се връзва на буксата на рейла и там вече кво се случва немам представа. Бокса си е платка с некви чипчета. Причината досега да се ползва бокс е експеримент общо взето. А колата дава показания като 2.0 TS 156 при разхода с нормално каране. Но при ръчкане .. както междувпрочем се кара почти винаги .. хммм някакви 18, 19 и нагоре. В диджитал искат над 800 кинта за ремап, който ще е добър, но парите ми се струват много, пък и не предлагат нещо особено като стойности. Тука преди време видях една 2.4 как "натрепа" една 3.2 в един клип и мисля да се обърна към съответния човек.
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment

                              Working...
                              X